אודותינו

כל התורה על יד אחת!

תכנית לימוד “הרמב”ם היומי” נועדה לאפשר לכלל הציבור להקיף וללמוד את כל התורה כולה. הרמב”ם ביצירתו, הוא היחיד שהקיף את כלל הנושאים ההלכתיים שנמצאים בתורה שבעל פה.

מסלול הלימוד ברמב”ם היומי – כפי שנוסד על ידי הרבי מחב”ד – מצמיד לימוד של פרק אחד ליום ונמתח על פני שנתיים ועשרה חודשים (סה”כ 1,000 פרקים).
עם התקדמות מחזור הלימוד, מקבלים מנויי “הרמב”ם היומי” לביתם את ספרי הלימוד במהדורה מיוחדת ומבוארת בידי הרב עדין אבן-ישראל שטיינזלץ.

במהדורה זו, הרב שטיינזלץ, כדרכו, מפשט בתמציתיות מילים קשות ומונחים הלכתיים סבוכים עליהם מתבסס הרמב”ם. בנוסף, יש התייחסות מפורטת לדברי הרמב”ם שנפסקו להלכה ולדעות החולקות עליו והכול בשפה קולחת שהופכת את הלימוד לחווייתי ושווה לכל נפש.

ספר משנה תורה הוא הספר ההלכתי הכולל ביותר שקיים ביהדות. הוא מאפשר ללומד לקבל תמונה מקיפה של ההלכה היהודית, הן למצויים בתוך הספרות התורנית והן לאלו שאינם מצויים בה. הספר כתוב בלשון בהירה, וערוך בצורה מסודרת המעוררת השתהות. 

מדברי הרמב"ם: "יהא חיבור זה מקבץ לתורה שבעל פה כולה עם התקנות והמנהגות והגזירות שנעשו מימות משה רבינו ועד חיבור הגמרא, וכמו שפירשו לנו הגאונים בכל חיבוריהם שחיברו אחר הגמרא. לפיכך קראתי שם חיבור זה: 'משנה תורה', לפי שאדם קורא בתורה שבכתב תחילה, ואחר כך קורא בזה, ויודע ממנו תורה שבעל פה כולה, ואינו צריך לקרות ספר אחר ביניהם"."

מהפכת הלימוד של הרמב"ם היומי

10 דקות ביום - כל התורה כולה!

מגזין לנשמה

מגזין לנשמה

מגזין נשים ללימוד תרי”ג המצוות לפי סדר הרמב”ם. המגזין כולל לימוד של סדרת מצוות ומגוון של טורים, כתבות ומדורים של מיטב הכותבים סביב המצוות הנלמדות.
להצטרפות למגזין

רמב”ם בחמ”ד

רמב”ם יומי בחמ”ד

מיזם ארצי של לימוד הרמב”ם היומי בתוך בתי הספר היסודיים והעל יסודיים. בפרויקט זה, השיק הארגון סדרת ספרים ייחודית לתלמיד שמאפשרת ומעודדת לימוד יומי בין כותלי בית הספר.
לפרק היומי

מסע מצוה

מסע מצוה

חוברת לימוד יומית המופקת אחת לחודשיים עבור תלמידות החמ”ד הלומדות את תרי”ג המצוות על סדר הרמב”ם. בנוסף לדברי הרמב”ם, מופיעים בחוברת מאמרים על חינוך, אמונה, הלכה ועוד.
למצווה היומית

קהילות

קהילות

מתוך הצימאון לתורה בקהילות והלימוד המקיף של הרמב”ם פתחנו את הרמב"ם היומי גם לקהילות, המביא את הלומדים להכיר את שיטתו המרכזית של הרמב”ם בהלכה היהודית, ולהקיף את כל התורה כולה.
למרכז ההזמנות

אפליקציה ללימוד הרמב”ם היומי

באפליקציה קיימות מספר אפשרויות לימוד בן חצי דקה לחצי שעה:

לימוד עם פירוש של הרב שטיינזלץ, שיעור שמע של הרב סבתו, סרטון לימוד הפרק היומי, תקציר הפרק הנלמד ועוד.
האפליקציה המתקדמת מאפשרת ללומד לעקוב אחרי הפרקים שהוחמצו ומציעה השלמה של החומר באמצעות תקציר הפרקים.
ללמוד בכל מקום ובכל וזמן שתבחר.

מתגייסים לעזרת כוחות הביטחון עם הרמב"ם היומי

סט משנה תורה מהודר בכריכה מפוארת בפירוש של הרב שטיינזלץ

רק 299 ₪

במקום 835 ₪

הלימוד לעילוי נשמת הנופלים והנרצחים הי"ד

דילוג לתוכן